sobota, 27 kwietnia 2013

Witam :)


Witam Was Serdecznie!
Nazywam się Dominika, jednak podpisywać się będę Donieek. Od dłuższego czasu interesuję się siatkówką. Moimi ulubionymi klubami jest ASSECO Resovia Rzeszów i Jastrzębski Węgiel. Nie będę opisywać swojego wyglądu, charakteru, nie będę mówiła Wam ile mam lat. To nie ma żadnego znaczenia.
Zacznijmy od początku. Jakiś czas temu postanowiłam sobie, że jeśli Resovia obroni Mistrzostwo w tym roku zacznę pisać opowiadanie. Będzie to coś innego niż wszystkie, będzie trochę komediowo, czasami dramatycznie, dosyć często będą pojawiały się wątki erotyczne. Tak więc, jest to moje pierwsze opowiadanie, wybaczcie błędy. Jeśli macie jakieś rady, chętnie z nich skorzystam. Wystarczy skomętować któryś z postów.


Rozdziały nie będą dodawane regularnie, ponieważ mam bardzo napięty grafik. nie zawsze znajdę na to czas.
Pozdrawiam Donieek! :)

1 komentarz:

  1. już nie moge sie doczekać 1 rodziału :) informuj mnie na https://mobile.twitter.com/account :) pozdrawiam *-*

    OdpowiedzUsuń